O autorze
Fundacja Rak’n’Roll powstała w październiku 2009 roku z inicjatywy śp. Magdy Prokopowicz. Od samego początku celem fundacji było stworzenie nowej jakości w sposobie mówienia o raku w przestrzeni publicznej. Przełamywanie tabu związanego z podejściem do raka w Polsce, zarażanie pozytywną energią i odczarowywanie choroby. To właśnie dzięki takim projektom Fundacji Rak’n’Roll jak „Kalendarz Gwiazd”, warsztaty „Nie po to kupiłam sukienkę, żeby umrzeć”, „Porządki na głowie”, "Metamorfozy" czy "Pięknołyse" kobiety chore na raka zaczęły walczyć o swoją kobiecość w chorobie, o to aby chorować godnie i żyć z radością.

Autorami postów będą:
Marta Szklarczuk
Kamila Stępień
Jacek Maciejewski
Marta Ozimek-Kędzior
Monika Dąbrowska
Joanna Łojko

Nie ma miłości bez procentów. Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów.

Nie ma miłości bez procentów. Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów. Ale innych niż myślisz. Przekaż 1% na przejście przez raka. KRS 0000 338 803
Nie ma miłości bez procentów. Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów. Ale innych niż myślisz. Przekaż 1% na przejście przez raka. KRS 0000 338 803 Fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie
Fundacja Rak’n’Roll opublikowała w Walentynki w mediach społecznościowych spot pt. „Nie ma miłości bez procentów”, który przekonuje do przełamania tabu związanego z mówieniem o chorobie, ale przede wszystkim opowiada o prawdziwej miłości Gosi i Dawida. Spot jest kolejną odsłoną kampanii „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” przypominającej, że Fundacja aby działać potrzebuje procentów, ale innych niż może się wydawać. Potrzebuje 1% podatku, który pomaga jej podopiecznym przejść przez raka.

Szczegółowe informacje o tym w jaki sposób można przekazać swój 1% podatku znajdują się na stronie Fundacji: www.raknroll.pl

Gosia, główna bohaterka spotu i jednocześnie podopieczna Fundacji, wraz ze swoim mężem Dawidem w spocie przypominają wydarzenie, które na zawsze zmieniło ich życie: – Rzeczywiście poznaliśmy się w klubie 16 lat temu, 25 października. Do dzisiaj jest to data, którą świętujemy start naszego związku. Z Dawidem było tak, że od razu wiedziałam, że jest to facet na całe życie. Zawsze się wspieraliśmy, a wzajemna i piekielnie silna miłość, jestem przekonana, pozwoliła nam przejść przez raka. Jak było mi ciężko to on mnie ciągnął w górę. Jest zawsze obok, jak rycerz.

Celem Fundacji Rak’n’Roll jest poprawa jakości życia chorych oraz tworzenie nowej jakości w sposobie mówienia o raku. Działania Fundacji inspirują do pozytywnego myślenia, dostarczają przydatnych rozwiązań, a także zmieniają wizerunek choroby w świadomości społecznej. Kampania „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” przypomina, że działania Fundacji nie byłyby możliwe bez środków z 1% podatku. To wsparcie jest dla nas bardzo ważne i jest podstawą finansowania działań pomocowych. Dzięki zeszłorocznej zbiórce zrobiliśmy wiele ważnych rzeczy. Wspieramy chorych w przejściu przez raka na każdej możliwej płaszczyźnie – mówi Joanna Rokoszewska-Łojko, Dyrektor Zarządzający Fundacji Rak’n’Roll.

Jak podkreśla Gosia, bohaterka spotu – Procenty fundacji dają wiele, nie tylko w wymiarze finansowym, który jest oczywiście kluczowy. W Rak’n’Rollu zawsze można liczyć na drugiego człowieka. A na koniec dnia, to właśnie ludzie dają tą pomoc, której potrzebuje się najbardziej. Tytułowa „miłość” w spocie, to właśnie ta cała niematerialna pomoc, energia, bez której nie chce myśleć jakby było. Udział w spocie jest też dla mnie zakończeniem pewnej historii, bo mogę dziś powiedzieć, że wszystko u nas dobrze.




Przelej KRS 0000 338 803 na zdrowie

W ramach kampanii, na początku lutego, miała również miejsce premiera piwa bezalkoholowego o nazwie „KRS 0000 338 803”. Piwo uwarzył kontraktowy browar rzemieślniczy Inne Beczki, jest bez alkoholu, a więc bez procentów, bo są one potrzebne gdzie indziej. Etykieta umieszczona na butelce informuje dokładnie o tym, jak wesprzeć fundację, a dodatkowo, została zaprojektowana tak, aby w prosty i szybki sposób zapamiętać nazwę produktu, którą należy później wpisać w deklaracji podatkowej.

Bezalkoholowe piwo wraz z informacją o akcji jest już dostępne w popularnych lokalach gastronomicznych w całym kraju jak na przykład: Klub Komediowy, Wilcza 50, Kulturalna, Klub Stodoła, Cuda na Kiju, Hala Gwardii, Zamieszanie Cocktail Bar, Folgujemy (Wrocław) czy Ministerstwo Browaru (Poznań). Do końca miesiąca piwo będzie też dostępne w internetowym markecie Frisco.pl.

Za stronę koncepcyjno-kreatywną kampanii „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” odpowiada agencja Grey Group Poland. W realizację projektu zaangażowały się także pro bono agencja PR Cohn&Wolfe, a także dom produkcyjny Shootme, Wołowski & Partners Studio, IndaHash, Lettly oraz dom mediowy MediaCom.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...